VCDها،پوشاک یا لوازم تزئینی
نظرسنجی،۱۱۵۲ مصرف کننده بزرگسال از هنگ کنگ، شانگهای، ووهان
(خریداران با میزان خرید کم و زیاد قبلی کالاهای تقلبی)
چونگ و پرندرگاست[۱۹۴]،۲۰۰۶
شاخص بودن خواننده گروه، رضایت انتسابی،ریسک گیر افتادن، بزرگی پیامد، نظرات اجتماعی، میزان تطابق با جنس اصلی، نگرش به سمت موسیقی فاقد جواز مولف را کاهش می دهد، که این همبستگی بالایی با قصد خرید CD فاقد جواز مولف دارد؛ شاخص بودن خواننده گروه و میزان تطابق با جنس اصلی، قصد خرید CD فاقد جواز مولف را کاهش می دهد.
نگرش نسبت به موسیقی های فاقد جواز مولف (میانجی)، قصد رفتاری نسبت به موسیقی فاقد جواز مولف
شاخص بودن خواننده گروه، رضایت انتسابی، ریسک گیر افتادن، میزان پیامدها، نظرات اجتماعی، تطابق با جنس اصلی
CD موسیقی
نظرسنجی،۲۰۷ مصرف کننده جوان سنگاپوری با خوانندگان یا گروه های شاخص (خریداران بالقوه کالاهای تقلبی)
چونگ،هانگ و لی[۱۹۵]،۲۰۰۵
دانشجویان از خانواده های کم درآمد از طریق افراد مشهور و ارزشهای مادی گرایی برای خرید تقلبی بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرند.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
فراوانی استفاده برای دانشجویان بیشتر از خانواده های کم درآمد است.
استفاده از محصولات تقلبی،فراونی استفاده از محصولات تقلبی
جنسیت،تاثیر خانواده،تاثیر عضویت یا الهام بخشی گروه،تصویر شخصی.
کالاهای گوناگون
نظرسنجی،۶۶۲ دانشجوی تایلندی(خریداران بالقوه یا استفاده کنندگان از کالاهای تقلبی)
چاچینپراکارن[۱۹۶]۲۰۰۳
رابطه منفی بین نگرش نسبت به بی قانونی و تمایل به خرید محصولات تقلبی آگاهانه فقط برای پیراهن دست بافت وجود دارد. رابطه مثبتی بین انتظار از عملکرد و تمایل به خرید آگاهانه از تقلب برای هر دو محصول وجود دارد.
نشان تجاری و قیمت گذاری انحصاری رابطه مثبتی با تمایل به خرید آگاهانه محصولات تقلبی برای سرمایه و ریسک کم دارند..
تمایل به خرید با توجه به آگاهی از تقلبی بودن محصول
نگرش نسبت به بی قانونی، انتظار از عملکرد محصول، نام تجاری برای محصولاتی که ریسک و سرمایه کمتری دارند.
پیراهن دست بافت، دوربین ۳۵ میلیمتری
تجربی،۲۲۱ دانشجوی کسب وکار دانشگاهی در شرق،منطقه شهری(خریداران بالقوه کالاهای تقلبی)
کوردل،
ونگتادا و
کیسنک،۱۹۹۶
کالاهای تقلبی به این دلایل بفروش می روند: برند، یک نسخه سطح پایین از نسخه های اصلی هستند،با قیمت پایین تری عرضه می شوند و مشتری به نام برند توجه می کند نه محصول.
انتخاب اختیاری کالای تقلبی
از پیش تعیین نشده
مشخص نشده است.
مطالعه کیفی، مصاحبه با ۱۲۰ دانشجوی بین المللی،غالبا با خرده فرهنگ چینی از سنگاپور، مالزی
جنتری و همکاران[۱۹۷]،۲۰۰۱
قیمت پولی کالاهای اصلی تاثیر مثبتی و جرائم مورد انتظار تاثیر منفی بر روی انتخاب کالاهای تقلبی در مقابل کالاهای اصلی دارند. دانشجویان هنگ کنگی کمی بیشتر نسبت به دانشجویان لاس وگاسی کالاهای تقلبی خریداری می کنند؛ تعامل بین فرهنگ و قیمت مثبت، ولی تعامل فرهنگ و جرائم منفی است. همچنین نشان دادند که دانشجویان هنگ کنگی کشش کمتری نسبت به قیمت های پولی و جرائم مورد انتظار دارند.
انتخاب یا خرید محصولات فاقد جواز مولف(سهم دانشجویان)
قیمت پولی واقعی محصولات اصلی،جرائم مورد انتظار با خرید کالاهای تقلبی،فرهنگ،تعامل فرهنگ/قیمت وفرهنگ/جرائم
موقعیت خرید تقلبی
تجربی،۱۲۰ دانشجو که ۶۰ تا از آنها از هنگ کنگ و ۶۰ نفر دیگر از لاس وگاس(خریداران بالقوه کالاهای تقلبی)
هاروی و ولز[۱۹۸]، ۲۰۰۳