ردیف
نویسنده و سال
عنوان تحقیق
محل اجرا
نتایج
۲-۱۷-۱ تحقیقات داخل کشور
۱
عباسی در سال۱۳۸۱
بررسی نقش و جایگاه عوامل موثر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان (فعالیت های اجتماعی، فعالیت های فروش، مبادله اطلاعات، و نظارت بر رابطه)
بانک ملت در استان تهران
هر۴ عامل فعالیت های اجتماعی، فعالیت های فروش، مبادله اطلاعات و نظارت بر رابطه بر رضایت مشتریان موثر است.
۲
معصومه سفانیان در سال۱۳۸۶
شناسایی موانع و محدویت های اجرای بازاریابی رابطه مند
شرکت های بیمه دولتی
تحلیل عاملی متغیرهای مزبور موجب تقلیل آن ها به۱۲ عامل اصلی،که۶۴.۵ درصد از کل واریانس متغیرها را توجیه می نمود گردید.در این تحقیق ضمن معرفی عوامل مزبور،مدل جدیدی که درمورد موانع به کارگیری بازاریابی رابطه مند در شرکت های بیمه دولتی ایران مطرح شده است ارائه گردید
۳
گیلدار عسگر پور در سال۱۳۸۷
ارزیابی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (تعهد، شایستگی، کنترل تعارض، ارتباطات)
بانک اقتصاد نوین شهر تهران
ابعاد بازاریابی رابطه مند بر اعتماد و کیفیت رابطه تاثیر مستقیم دارد، کیفیت رابطه و اعتماد نیز موجب وفاداری در مشتریان می گردد.
۴
مهدی بنی اسدی در سال۱۳۸۷
بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان با بهره گرفتن از رویکرد بازاریابی رابطه مند (اعتماد، تعهد ، ارتباطات و مدیریت تعارض)
بانک پارسیان
گروه زنان در عوامل اعتماد و تعهد حساسیت بیشتری دارند و نسبت به مردان وفادارترند و در عامل تعارض مردان حساسیت بیشتری از خود نشان می دهند و درعامل اطلاع رسانی تفاوتی بین دو گروه مشاهده نشد و جنسیت بر آن تاثیر گذار نبوده است.
۵
مهاجری در سال۱۳۸۷
تاثیر رویکرد بازاریابی ارتباطی برای ایجاد ارزش جهت مشتریان بانک کشاورزی
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
بانک کشاورزی
بین اعتماد مشتری به بانک، تعهد بانک در برابرمشتری و ارتباط بین بانک و مشتری بر ارزش درک شده مشتری اثر رابطه وجود دارد، همچنین ارزش درک شده مشتری اثر معناداری در رضایت وی دارد و در نهایت رضایت مشتری نیز اثر معناداری در وفاداری وی نسبت به بانک دارد
۶
رنجبریان و براری در سال۱۳۸۸
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان ( اعتماد ، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض
مقایسه بانک های دولتی و خصوصی
تاثیر مثبتی و معناداری بین متغیرهای مستقل بر وابسته در بانک های دولتی وجود دارد و در بانک های خصوصی به غیر از ارتباطات بقیه متغیرهای تاثیر مثبت و معناداری بر متغیر وابسته دارند.
۷