۹۲٫۱۸۸
۹۹
۳
۳٫۸۲
۰٫۰۴۱
۰٫۰۰۰
در زیر نتایج بدست آمده مورد تشریح قرار میگیرند:
گویه اول
تکمیلکنندگان پرسشنامه با این گویه “ارزیابی ذهنی من از محصولات فروشگاه مثبت است"، ۱۴درصد کاملا موافق، ۵۴٫۵درصد موافق، ۲۱٫۲درصد بینظر، ۸٫۸درصد مخالف و ۱٫۵درصد کاملا مخالف بودند.
مقدار Tمحاسبه شده این گویه برابر با ۸۵٫۴۰۳، سطح معناداری صفر (کمتر از ۵%) و میانگین ۳٫۷۱ میباشد. بنابراین گویه معنادار بوده و چون میانگین از حد متوسط بالاتر است، لذا فرض H0تائید نمیشود و اینکه “ارزیابی ذهنی من از محصولات فروشگاه مثبت است” تایید میشود.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
گویه دوم
تکمیلکنندگان پرسشنامه با این گویه “احساس من نسبت به برندهای این فروشگاه بسیار مثبت است"، ۱۲درصد کاملا موافق، ۴۲٫۲درصد موافق، ۲۵٫۸درصد بینظر، ۱۶٫۲درصد مخالف و ۳٫۸درصد کاملا مخالف بودند.
مقدار Tمحاسبه شده برابر با ۶۷٫۲۶۸، سطح معناداری صفر (کمتر از ۵%) و میانگین ۳٫۴۲ میباشد. بنابراین گویه معنادار بوده و چون میانگین از حد متوسط بالاتر است، لذا فرض H0 تایید نمیشود و اینکه “احساس من نسبت به برندهای این فروشگاه بسیار مثبت است” تایید میشود.
گویه سوم
۱۳٫۲درصد پاسخ دهندگان با “محصولاتی که از فروشگاه خریداری کردهام، عملکرد مناسبی دارند” کاملا موافق، ۵۲درصد موافق، ۲۶٫۸درصد بینظر، ۶٫۵درصد مخالف و ۱٫۵درصد کاملا مخالف بودند.
مقدار Tمحاسبه شده برابر با ۸۸٫۱۶۷، سطح معناداری صفر (کمتر از ۵%) و میانگین ۳٫۶۹ میباشد. بنابراین گویه معنادار بوده و چون میانگین از حد متوسط بالاتر است، لذا فرض H0 تایید نمیشود و اینکه “محصولاتی که از فروشگاه خریداری کردهام، عملکرد مناسبی دارند” تایید میشود.
گویه چهارم
درخصوص اینکه “نسبت به کیفیت محصولات عرضه شده در فروشگاه، اطمینان دارم” ۱۱٫۸درصد کاملا موافق، ۴۹٫۲درصد موافق، ۲۴٫۵درصد بی نظر، ۱۲درصد مخالف، ۲٫۵درصد کاملا مخالف بودند.
مقدار Tمحاسبه شده برابر با ۷۶٫۱۱۱، سطح معناداری صفر (کمتر از ۵%) و میانگین ۳٫۵۶ میباشد. بنابراین گویه معنادار بوده و چون میانگین از حد متوسط بالاتر است، لذا فرض H0 تایید نمیشود و اینکه “نسبت به کیفیت محصولات عرضه شده در فروشگاه، اطمینان دارم” تایید میشود.
گویه پنجم
تکمیلکنندگان پرسشنامه با این گویه “کیفیت خدمات دهی فروشگاه مناسب است"، ۱۷درصد کاملا موافق، ۵۷٫۸درصد موافق، ۱۶٫۲درصد بینظر، ۸٫۵درصد مخالف و ۰٫۵ درصد کاملا مخالف بودند.
مقدار Tمحاسبه شده این گویه برابر با ۹۲٫۱۸۸، سطح معناداری صفر (کمتر از ۵%) و میانگین ۳٫۸۲ میباشد. بنابراین گویه معنادار بوده و چون میانگین از حد متوسط پایین تر است، لذا فرض H0تائید نمیشود و اینکه “کیفیت خدمات دهی فروشگاه مناسب است” تایید میشود.
۴-۴-۵ بررسی گویههای مربوط به وفاداری بر اساس آزمون T
جدول۴-۱۱: نتایج آزمون T گویه های مرتبط با وفاداری مشتری
متغیر
ردیف
گویه ها
مقدار T
درجه آزادی
حد متوسط
میانگین
انحراف معیار
سطح معناداری
وفاداری مشتری
۱
بعد مسافت برای رسیدن به فروشگاه حتی اگر طولانی هم باشد، برایم مهم نیست.
۴۸٫۵۶۵
۹۹
۳
۲٫۷۰
۰٫۰۵۶