در دفتر ثبت نام درخواست کننده باید فرم درخواست صدور گواهی الکترونیکی را کامل و درست پر کرده ، و مسئول ثبت نام تایدی کند ؛ بنابراین ، بخش شناسایی و احراز هویت متقاضی درخواست گواهی الکترونیکی در دفتر ثبت نام انجام می پذیرد. و در صورت مشاهده ایراد یا نقص در هر یک از قسمت های فرم برای تکمیل موارد مذکور به متقاضی عودت می شود.
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
مسئول ثبت نام ، کارت ملی متقاضی را دریافت کرده ، ضمن بررسی مطابقت تصویر کارت با چهره فرد متقاضی ، مطابقت بخش های مربوط به قسمت (۱) فرم درخواست صدور گواهی الکترونیکی شامل نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، کد ملی و کد پستی را با کارت ملی بررسی می کند.سپس تصویر کارت ملی متقاضی و اصل و تصویر یکی از مدارک شناسایی عکس دار شناسنامه ، گواهینامه یا گذر نامه متقاضی را دریافت کرده و ضمن بررسی مطابقت تصویر مدارک با چهره فرد متقاضی ، مطابقت تصویر مدارک را با اصل آن بررسی می کند. (اگر صدور گواهی برای اشخاص وابسته به بخش غیردولتی انجام گیرد باید تصویر آگهی تاسیس روزنامه رسمی و تصویر آگهی اخرین تغییرات نیز از متقاضی دریافت شود.)
مسئول ثبت نام ، مطابقت اطلاعات درج شده در فرم ثبت نام را با مشخصات موجود بررسی کرده و در صورت مغایرت ، از متقاضی می خواهد که موارد مغایر ، از طریق تکمیل فرم مربوطه ، اصلاح شود. اگر مرحله احراز هویت با موفقیت انجام شود ، توکن یا کارت هوشمند در اختیار متصدی ثبت نام قرار می گیرد. متصدیان ثبت نام ، گواهی الکترونیکی درخواست کننده را در حضور خود وی تولید کرده و در توکن یا کارت هوشمند او قرار می دهند. سپس گواهی الکترونیک تحویل متقاضی درخواست صدور گواهی الکترونیکی شده و متقاضی دریافت گواهی پس از دریافت گواهی خود ، نام و نام خانوادگی اش را نوشته و امضا می کند و مبلغ تعرفه تعیین شده را مطابق با جدول تعرفه صدور گواهی الکترونیکی پرداخت می کند و در انتهای فرم ، تاریخ و ساعت صدور گواهی توسط مسئول ثبت نام درج می شود.
مسئول ثبت نام | مراحل انجام کار |
متقاضی |
الف – شناسنامه
|
مسئول ثبت نام |
|