تعاریف نظری و عملیاتی مفاهیم ۷
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق ۹
مقدمه ۱۰
۱۰
۱۲
رابطه زیبایی شناسی با هنر ۱۳
دیدگاه های مختلف راجع به هنر و زیبایی ۱۴
۱۶
دیدگاه افلاطون ۱۶
زیبایی شناسی ارسطو ۱۷
زیبایی شناسی کانت ۲۰
زیبایی شناسی دیویی ۲۲
زیبایی شناسی در اسلام ۲۴
۳۳
تربیت و زیبایی شناسی و هنر ۳۳
برنامه درسی و زیبایی شناسی و هنر ۳۴
برنامه درسیِ هنر و زیبایی شناسی ۳۵
۳۶
اهداف ۴۰
محتوا ۴۲
روشها و فعالیت یادگیری ۴۵
ارزشیابی ۵۰
۵۳
خلاصه ۶۴
۶۵
فصل سوم: روش پژوهش ۷۴
مقدمه ۷۵
مراحل اجرایی تحقیق ۷۵
روش شناسی مرحله اول: بررسی مؤلفه های زیبایی شناسی و هنر برای برنامه درسی ۷۶
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
روش شناسی مرحله دوم: بررسی دیدگاه برنامه ریزان درسی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران نسبت به مؤلفه های بدست آمده در مرحله قبل ۸۰
روش شناسی مرحله سوم: ارائه و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر زیبایی شناسی و هنر برای دوره ابتدایی ۸۱
فصل چهارم تجزیه و تحلیل یافته ها ۸۴
مقدمه ۸۵
۸۵
الف)مؤلفه های زیبایی شناسی و هنر برای برنامه درسی دوره ابتدایی براساس ادبیات حوزه مطالعات برنامه درسی و به تفکیک عناصر چهارگانه برنامه درسی ۸۵
خلاصه مؤلفه های زیبایی شناسی و هنری برای برنامه درسی براساس ادبیات مطالعات برنامه درسی ۱۰۷
ب) مؤلفه های زیبایی شناسی و هنر برای برنامه درسی دوره ابتدایی از منظر دیدگاه صاحبنظران حوزه مطالعات برنامه درسی و هنر ۱۱۲
خلاصه مؤلفه های زیبایی شناسی و هنری برای برنامه درسی براساس دیدگاه صاحبنظران مطالعات برنامه درسی و هنر ۱۲۲
ج) بررسی میزان تناسب مؤلفه های بدست آمده از منابع ادبیات مطالعات برنامه درسی و دیدگاه صاحبنظران با حوزه زیبایی شناسی و هنر ۱۲۶
۱۳۲
۱۳۸
۱۳۹
۱-الف)مبانی فلسفی زیبایی شناسی و هنر ۱۳۹
۲-الف) مبانی جامعه شناسی ۱۴۴
۳– الف)مبانی روانشناسی زیبایی شناسی و هنر ۱۴۹
۱۵۲