نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور
تغییر ساختار شرکت های دولتی به منظور واگذاری آنها به بخش خصوصی
ارائه کمک و راهنماییهای فنی به شرکت های معدنی و صنایع معدنی
تقویت نیروهای فنی، علمی و پژوهشی در رشته های موردنظر
تامین و تربیت کادر فنی و مدیریت شرکت های معدنی و صنعتی
اهداف استراتژیک سازمان
اهداف اصلی سازمان عبارتند از:
رقابت پذیر کردن معادن و صنایع ایران در بازار داخلی و جهانی
نیل به رشد پایدار بخش معدن و صنایع معدنی ایران
افزایش سهم ایران در تولید و صادرات محصولات معدنی و فلزات اساسی در جهان
تامین تقاضای بازار داخلی محصولات معدنی و فلزات اساسی
توجه به ملاحظات زیست محیطی و حفاظت منابع طبیعی در فعالیتهای معدنی و صنایع وابسته به معدن
راهبردها (استراتژی ها)
استراتژی توانمند سازی بخش خصوصی
استراتژی واگذاری صنایع و معادن تحت پوشش به بخش خصوصی
استراتژی حمایت تجاری و توسعه صادرات در بخش معدن و صنایع معدنی
استراتژی تعیین قیمت فلزات از طریق بورس فلزات
استراتژی سرمایه گذاری در طرحهای توسعه و نوسازی با توجه به مزیت رقابتی کشور
استراتژی ایجاد ساختار رقابتی در بازار و پرهیز از رقابت افراطی
استراتژی تقویت توانایی های احداث صنعت و معدن
استراتژی تأکید بر مدیریت منابع انسانی
استراتژی ارتقاء کیفیت و تنوع محصولات
استراتژی بهبود توانایی های تولید
استراتژی بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف آب و انرژی و توجه به ملاحظات زیست محیطی
استراتژی بهبود توانایی های ارتباطی شرکتها
استراتژی تکنولوژی و تأکید بر تحقیق و توسعه در شرکتها
استراتژی حمل و نقل
استراتژی سرمایه گذاری برای تأمین مواد اولیه از سایر کشورها
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
توجه به بازاریابی استراتژیک
چارت تشکیلاتی سازمان
۲-۴- بخش چهارم: پیشینه تحقیق
پیرامون موضوع تحقیق، پژوهش متعددی در داخل و خارج از کشور انجام شده است که در زیر بطور خلاصه به تعدادی از آنها اشاره می شود.
۲-۴-۱- پژوهش های داخلی
پژوهش ۱
عنوان تحقیق: « بررسی تاثیر آموزش در بهره وری مدیران بازاریابی صنعت روغن خوراکی از دیدگاه مدیران»
محقق:لیلا قاسم زاده، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز
استاد راهنما:دکتر مهدی حقیقی
استاد مشاور:دکتر اختر جمالی
تاریخ تحقیق:۱۳۸۶
فرضیه :
آیا دوره های آموزشی برگزارشده موجب افزایش دانش شغلی مدیران بازاریابی شده است؟
آیا دوره های آموزشی برگزار شده موجب افزایش مهارت های شغلی مدیران بازاریابی شده است؟
ٱیا دوره های آموزشی برگزار شده موجب بهبود رفتار سازمانی مدیران بازاریابی در محیط کار شده است؟
آیا دوره های آموزشی برگزار شده موجب بهبود کارایی مدیران بازاریابی در محیط کار شده است؟
نتیجه گیری:
بر اساس نتایج بدست آمده از آزمون فرضیه اصلی تحقیق «دوره های آموزش برگزار شده موجب ارتقای بهره وری در عملکرد شغلی مدیران بازاریابی شده است» مشخص شد که مقدار آماره آزمون (۰۰۹/۴)از مقدار بحران (۹۶/۱) در سطح خطای ۵% بیشتر بوده بنابراین فرضیه اصلی تحقیق قبول میشود.
پژوهش۲
عنوان تحقیق: «بررسی تاثیر آموزشهای ضمن خدمت بر عملکرد کارکنان بانک سپه استان تهران»
محقق: غلامرضا احمدی، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز
استاد راهنما:دکترمینا جمشیدی
استاد مشاور:دکتر کاوه تیمور نژاد
تاریخ تحقیق:۱۳۸۷
فرضیه:
فرضیه اصلی: بین دوره های آموزش ضمن خدمت با عملکرد کارکنان بانک سپه استان تهران رابطه معناداری وجود دارد
فرضیات فرعی:
بین دوره های آموزش ضمن خدمت با افزایش توانایی های فردی و سازمانی کارکنان رابطه معنا داری وجود دارد
بین دوره های آموزش ضمن خدمت با افزایش سطح دانش و بروز کردن آگاهی های تخصصی کارکنان رابطه معنا داری وجود دارد