۸-۷-۱-۲- ارزش ویژه برند معیاری برای اثربخشی ارتباطات هم پیوند بازاریابی ۱۴۸
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
۸-۱-۲- استراتژی ترفیع (رانشی و کششی) ۱۵۰
۱-۸-۱-۲- مفهوم استراتژی ۱۵۱
۲-۸-۱-۲- سطوح استراتژی ۱۵۲
۳-۸-۱-۲- اهمیت هماهنگی بین سطوح استراتژی ۱۵۵
۴-۸-۱-۲- استراتژی رانشی و استراتژی کششی ۱۵۶
۵-۸-۱-۲- ارتباط بین استراتژی های کششی و رانشی با ابزارهای ارتباطی ۱۵۷
۹-۱-۲- کانال توزیع ۱۵۹
۱-۹-۱-۲-مفهوم توزیع و کانال توزیع ۱۶۰
۲-۹-۱-۲-ساختار کانال توزیع ۱۶۱
۳-۹-۱-۲-توزیع مستقیم ۱۶۴
۱۳-۹-۱-۲-توزیع غیر مستقیم ۱۶۵
۱۴-۹-۱-۲-مدل طراحی کانال ۱۶۷
۴-۹-۱-۲-کانالهای توزیع چندگانه ۱۶۷
۵-۹-۱-۲-ارتباط بین ابزارهای ارتباطی با کانالهای توزیع ۱۶۸
۶-۹-۱-۲-استراتژی کانال توزیع و استراتژی ترفیع ۱۶۹
۷-۹-۱-۲-کانال های توزیع و ابزارهای ارتباطی و تأثیر آنها بر ارزش ویژه برند ۱۶۹
۲-۲- مروری بر پیشینه تحقیق ۱۷۱
۱-۲-۲- تحقیقات انجام شده در ایران: ۱۷۲
۲-۲-۲- تحقیقات انجام شده در سطح جهانی: ۱۷۵
۳-۲- آشنائی با صنعت مواد غذائی………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۸۴
فصل سوم: روش شناسی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۸۸
مقدمه : ۱۸۹
۱-۳-روش تحقیق : ۱۸۹
۲-۳- تحقیق کیفی- اکتشافی………………………………………………………………………………………………………….. .۱۹۱
۱-۳-۳ روش تحقیق کیفی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۹۱
۱-۱-۲-۳-جامعه آماری و روش نمونهگیری در بخش تحقیق کیفی: ۱۹۲
۲-۱-۲-۳- روش گردآوری اطلاعات در بخش کیفی:…………………………………………………………………………………..۱۹۲
۳-۱-۲-۳- روایی و پایانی ابزار تحقیق کیفی:…..…………………………………………………………………………………….۱۹۳
۴-۱-۲-۳- تجزیه و تحلیل دادهها در بخش تحقیق کیفی:…….…………………………………………………………………….۱۹۵
۳-۳- تحقیق کمی:…….…………………………………………………………………………………………………………………۱۹۹
۱-۳-۳- روش تحقیق کمی:…………….………………………………………………………………………………………………۲۰۰
۱-۱-۳-۳- جامعه آماری و روش نمونهگیری در بخش تحقیق کمی: ۲۰۰
۲-۱-۳-۳- روش گردآوری اطلاعات در بخش تحقیق کمی: ۲۰۰
۳-۱-۳-۳- روایی و پایانی ابزار تحقیق کمی: ۲۰۴
۴-۱-۳-۳- تجزیه و تحلیل دادهها در بخش تحقیق کمی: ۲۰۷
فصل چهارم: یافتههای تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………۲۰۹
مقدمه : ۲۱۰
۱-۴- تجزیه و تحلیل تحقیق کیفی- اکتشافی: ۲۱۰
۱-۱-۴- ابزارهای ارتباطی ۲۱۱
۲-۱-۴- استراتژی ترفیع ۲۱۲
۳-۱-۴- کانالهای توزیع: ۲۱۲
۴-۱-۴- ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری (CBBE): ۲۱۴
۵-۱-۴- معیارهای ارزیابی اثربخشی هم پیوندی ارتباطات بازاریابی: ۲۱۵
۲-۴-اصلاح و تعدیل مدل مفهومی اولیه تحقیق بر مبنای تحقیق کیفی : ۲۱۶
۳-۴- تجزیه وتحلیل تحقیق کمی : ۲۱۹
۱-۳-۴- توصیف پاسخگویان (داده های جمعیت شناختی): ۲۱۹
۱-۱-۳-۴-سن مدیران ۲۱۹
۲-۱-۳-۴-جنسیت مدیران ۲۲۰