۹۰/۱۹۹
۲۲۲/۰
۳۵-۲۷
۱۴۱
۴۷/۱۸۹
۴۴-۳۶
۳۶
۱۱/۲۳۹
۵۳-۴۵
۱۴
۳۶/۲۱۴
۶۲-۵۴
۱۲
۲۵/۱۹۱
با توجه به جدول بالا، از بین متغیرهای پژوهش، مولفههای آگاهی از برند با سطح معناداری ۰۰۲/۰ sig= و ارزش برای پول با سطح معناداری ۰۱۷/۰ sig=با اطمینان ۹۵% میتوان ادعا کرد که بین مصرفکنندگان محصولات کاله به تفکیک سنی مختلف تفاوت معناداری از نظر این دو مولفه وجود دارد، یعنی فرض صفر رد میشود. میزان آگاهی پاسخدهندگان به تفکیک سن بدین ترتیب است: افرادی با سنین بین ۲۶-۱۸ سال با میانگین ۷۸/۱۸۵، ۳۵-۲۷ با میانگین ۳۱/۲۱۲، ۴۴-۳۶ سالهها با میانگین ۸۲/۲۴۷، ۵۳-۴۵ سال با میانگین ۷۵/۲۳۱ و ۶۲-۵۶ سال با میانگین ۰۴/۱۲۵٫ همان طور که مشاهده میشود ۴۴-۳۶ سالهها بیشترین میزان آگاهی از برند را دارند. میانگین متغیر ارزش برای پول به تفکیک سنی متخلف بدین قرار است: ۲۶-۱۸ سال با میانگین ۹۹/۱۹۸، ۳۵-۲۷ با میانگین ۹۷/۱۸۶، ۴۴-۳۶ سال با میانگین ۸۸/۲۵۶، ۵۳-۴۵ با میانگین ۱۱/۲۳۱ و افرادی بین سنین ۶۲-۵۶ با میانگین ۳۳/۱۷۹ برای پولهای خرج شده ارزش قائل هستند. با توجه به میانگینها افراد بین ۴۴-۳۶ سال در بین سنین متفاوت معتقدند هزینههای صرف شده برای خرید محصولات کاله بیشترین ارزش را داشته است. بین مصرفکنندگان جامعه مورد پژوهش به تفکیک سنی از نظر متغیرهای کیفیت ادراک شده (۳۱۵/۰sig=)، وفاداری رفتاری به برند (۱۰۱/۰sig=)، وفاداری نگرشی به برند (۰۹۱/۰sig=)، تداعی برند (۶۳۹/۰sig=)، تجربه برند (۸۷۲/۰ sig=)، رضایت از برند (۷۳۷/۰sig=)، اعتماد به برند (۱۹۸/۰sig=)، نوآوری برند (۶۱۴/۰sig=)، نگرش کلی برند (۳۱۳/۰sig=)، پتانسیل گسترش برند (۰۵۷/۰sig=)، حضور برند (۰۸/۰sig=)، مزیت برند (۰۶۷/۰sig=) و تبلیغات توصیهای (۲۲۲/۰sig=) با توجه به سطوح معناداری بالاتر از ۰۵/۰ هیچ تفاوت معناداری وجود ندارد.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۴-۶-۴- تاثیر سطح تحصیلات بر هر کدام از متغیرهای تحقیق
:H0 بین مصرفکنندگان محصولات کاله در شهر بابل به تفکیک سطح تحصیلات مختلف از نظر تجربه برند، رضایت از برند، اعتماد به برند، مولفههای ارزش ویژه برند و مولفههای عملکرد برند تفاوت معناداری وجود ندارد.
:H1 بین مصرفکنندگان محصولات کاله در شهر بابل به تفکیک سطح تحصیلات مختلف از نظر تجربه برند، رضایت از برند، اعتماد به برند، مولفههای ارزش ویژه برند و مولفههای عملکرد برند تفاوت معناداری وجود دارد.
جدول ۴-۲۱- نتایج حاصل از آزمون کروسکال – والیس برای متغیر سطح تحصیلات
متغیر
سطح تحصیلات
تعداد
میانگین رتبهها
سطح معناداری
کیفیت ادراک شده
زیر دیپلم
۳۶
۳۹/۲۰۹
۹۰۳/۰