4-3-2 محاسبه همبستگی بین متغیرهای تحقیق………………………………………………………………….96
4-3-3 مدل یابی معادلات ساختاری و آزمون فرضیه های تحقیق…………………………………………99
4-3-3-1 تحليل عاملي تائيدي…………………………………………………………………………….99
4-3-3-2 مدل ساختاری پژوهش………………………………………………………….109
4-3-3-3 مدل ساختاری پژوهش………………………………………………………….112
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
5-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….116
5-2 نتیجه گیری فرضیات پژوهش……………………………………………………………………………………………..116
5-4 پیشنهادها اجرایی( حاصل از پژوهش)………………………………………………………………………………….121
5-5 پیشنهادهایی برای پژوهشهای آتی………………………………………………………………………………………125
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
5-4 محدودیتهای پژوهش………………………………………………………………………………………………………126
منابع و مأخذ…………………………………………………………………………………………………………………………….128
پیوست اول: پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………….133
پیوست دوم: خروجی آموس………………………………………………………………………………………………………137
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول3-1 متغیرهای پژوهش……………………………………………………………………………………………………….69
جدول 3-1 تعیین متغیرهای پژوهش……………………………………………………………………………………………..71
جدول 3-2 جدول مرگان……………………………………………………………………………………………………………73
جدول3-3 دسته بندی سؤالات……………………………………………………………………………………………………76
جدول 3-4 مقادیرآلفای کرونباخ به تفکیک هر یک از مؤلفه ها……………………………………………………….76
جدول 4-1 توصیف نمونه آماری بر حسب جنسیت……………………………………………………………………….86
جدول 4-2 تفکیک نمونه آماری بر حسب سن………………………………………………………………………………87
جدول 4-3 تفکیک نمونه آماری بر حسب تحصیلات……………………………………………………………………..88
جدول 4-4 تفکیک نمونه آماری بر حسب نوع شغل……………………………………………………………………….89
جدول 4-5 شاخص های مرکزی ، پراکندگی وتوزیع متغیرهای تحقیق……………………………………………..90
جدول4-6 آزمون کلموگروف – اسمیرنوف متغیرهای پژوهش…………………………………………………………94
جدول (4-7). نحوه داوری میزان عددی ضریب همبستگی……………………………………………………………..97
جدول 4-8- نتایج آزمون همبستگی……………………………………………………………………………………………..98
جدول 4-9 تحليل عاملي تائيدي………………………………………………………………………………………………..100
جدول 4-17 نامگذاری کدهای مدل کلی تحقیق………………………………………………………………………….108
جدول 4-18 شاخص های برازش مدل کلی………………………………………………………………………………..110
جدول 4-19 شاخص های برازش مدل کلی………………………………………………………………………………..113
جدول 4-20 جدول نتایج فرضیات…………………………………………………………………………………………….114
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار1-1 مدل پیشنهادی پژوهش………………………………………………………………………………………………..10
نمودار 4-1 درصد فراوانی پاسخ دهندگان برحسب جنسیت……………………………………………………………..86
نمودار 4-2 درصد فراوانی پاسخ دهندگان برحسب ردة سنی…………………………………………………………….87
نمودار 4-3 درصد فراوانی پاسخ دهندگان برحسب مقطع تحصیلی…………………………………………………….88
نمودار 4-4 توزیع فراوانی پاسخ دهندگان برحسب سابقه کار……………………………………………………………89
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل 4-9 مدل ساختاری تحقیق با ضرایب غیر استاندارد………………………………………………………………109
شکل 4-10 مدل ساختاری تحقیق با ضریب استاندارد…………………………………………………………………..111
شکل 4-11 مدل اصلاحی تحقیق با ضریب غیر استاندارد…………………………………………………………….112
شکل 4-12 مدل اصلاحی تحقیق با ضریب استاندارد……………………………………………………………………113
چکیده
برند بخش مهمی از یک فرایند نظام مند بازاریابی یکپارچه است . برند میتواند با افزایش تمرکز و آگاهی مصرف کننده نسبت به یک محصول یا خدمت موجب رشد سهم بازار شود و با ایجاد و احساس تعلق و نزدیکی در مصرف کنندگان زمینه ساز تکرار خرید آنها گردد. اگر چه برند میتواند تمامی این نقش ها را ایفا کند اما استراتژی نامتجاری فراتر وگسترده تر از صرف بحث بازاریابی است و اگر منطبق با استراتژی کلی سازمان نیز نباشد احتمال شکست آن بسیار زیاد است. هدف این پژوهش بررسی تأثیر سیستم مدیریت برند بر میزان رقابت پذیری بانک میباشد. تعداد فرضیات مورد آزمون در این پژوهش 8 فرضیه میباشد. روش این پژوهش از نظر بررسی متغیرها از نوع توصیفی – پيمایشي و از نظرنوع هدف، کاربردی میباشد. جامعه آماری این پژوهش کلیه کارکنان، مدیران، معاونان و کارشناسان شعب بانک تجارت شهرکرمانشاه میباشند. روش نمونه گیری در این پژوهش طبقه ای میباشد که تعداد 200 نفر به عنوان نمونه برای جمع آوری داده ها انتخاب شدند. برای تجزیه تحلیل داده ها و آزمون فرضیات از روش تحلیل عاملی تأییدی با بهره گرفتن از نرم افزار معادلات ساختاری آموس نسخه 22استفاده شده است. با توجه به نتایج گرایش به برند، برندسازی داخلی و مدیریت استراتژیک برند بر نوآوری تأثیر داشته و همچنین مدیریت استراتژیک برند برگرایش به بازار نیز تأثیر داشته است ولی گرایش به برند و برندسازی داخلی بر گرایش به بازار تأثیر نداشته اند. از این رو گرایش به بازار میزان رقابت چویی بانک تأثیر نداشته ولی نوآوری تأثیر مثبت و معناداری بر سطح رقابت جویی شعب بانک تجارت شهر کرمانشاه داشته است.