شکل ۶-۶- تغییرات ماکزیمم تنش در مجموعه دم بر حسب ضریب بار ۹۰
شکل ۶-۷- تغییرات ماکزیمم تنش در تیرکهای طولی بر حسب ضریب بار ۹۰
شکل ۶-۸- تغییرات ماکزیمم تنش دردندانههای عرضی بر حسب ضریب بار ۹۱
شکل ۶-۹- تغییرات ماکزیمم تغییر مکان عمودی بر حسب ضریب بار ۹۱
شکل ۶-۱۰- نمایش قرارگیری دندانههای عرضی دم افقی با زاویه های نصب مختلف ۹۲
شکل ۶-۱۱- نمودار تغییر مکان عمودی ماکزیمم بر حسب زاویه نصب دندانههای عرضی ۹۳
شکل ۶-۱۲- تغییرات تنش در ریشه دم افقی در چندین ضخامت پوسته ۹۴
تغییرات تغییر مکان عمودی نوک دم افقی بر حسب ضخامت پوسته ۹۵
شکل۶-۱۴مدل AGARD WING445.6 Planform 96
شکل۶-۱۵- مودهای فرکانس طبیعی ارائه شده توسط نرم افزار ۹۷
شکل۶-۱۶- مودهای فرکانس طبیعی ارائه شده توسط نرم افزار برای دم افقی ۹۹
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
شکل۶-۱۷- مودهای فرکانس طبیعی ارائه شده توسط نرم افزار ۱۰۰
شکل۶-۱۸- مودهای فرکانس طبیعی ارائه شده توسط نرم افزار ۱۰۲
شکل۶-۱۹- مودهای فرکانس طبیعی ارائه شده توسط نرم افزار ۱۰۳
شکل۶-۲۰- مودهای فرکانس طبیعی ارائه شده توسط نرم افزار ۱۰۴
شکل ۶-۲۱- محور الاستیک و محور اینرسی یک دم افقی مخروطی یک سر درگیر ۱۰۵
شکل ۶-۲۲- تغییرات سرعت فلاتر بر حسب زاویه عقب گرد برای نسبتهای متفاوت TR 107
شکل ۶-۲۳- تغییرات فرکانس فلاتر بر حسب زاویه عقب گرد برای نسبتهای متفاوت TR 107
شکل ۶-۲۴- تغییرات سرعت فلاتر بر حسب نسبت مخروطی برای زوایای عقب گرد مختلف ۱۰۸
شکل۶-۲۵- تغییرات فرکانس فلاتر بر حسب نسبت مخروطی به ازای زاویه عقب گردΛ=۰ ۱۰۸
شکل ۶-۲۶- تغییرات سرعت فلاتر برحسب زاویه عقبگرد برای نسبتهای متفاوت λ و TR=0 109
شکل ۶-۲۷- مقایسه فرکانس فلاتر برحسب زاویه عقبگرد برای نسبتهای متفاوت λ و TR=0 109
شکل ۶-۲۸- تغییرات سرعت فلاتر برحسب زاویه عقبگرد برای نسبتهای متفاوت λ و TR=0.8 110
شکل ۶-۲۹- تغییرات فرکانس فلاتر برحسب زاویه عقب گرد برای نسبتهای متفاوت λ و TR=0.8 110
شکل ۶-۳۰- تغییرات سرعت فلاتر برحسب نسبت مخروطی برای نسبتهای متفاوت λ و Λ=۰ ۱۱۱
شکل ۶-۳۱- تغییرات سرعت فلاتر برحسب نسبت مخروطی برای نسبتهای متفاوت λ و Λ=۴۵ ۱۱۱
شکل ۶-۳۲- تغییرات ممان اینرسی دم افقی در طول آن ۱۱۳
شکل۶-۳۳- تغییرات ممان اینرسی قطبی دم افقی در طول آن ۱۱۳
شکل۶-۳۴- هندسه دم افقی و محل محور الاستیک ۱۱۴
شکل۶-۳۵-اثر زاویه عقبگرد بر سرعت فلاتر ۱۱۵
شکل۶-۳۶- اثر زاویه عقبگرد بر فرکانس فلاتر ۱۱۵
شکل ۶-۳۷- اثر ارتفاع پرواز بر سرعت فلاتر ۱۱۶
شکل۶-۳۸-تغییرات سرعت فلاتر با زاویه عقبگرد در چند ارتفاع پروازی مختلف ۱۱۷
شکل ۶-۳۹- تغییرات سرعت فلاتر با تغییر ارتفاع پرواز در زاویه های عقبگرد مختلف ۱۱۷
فهرست جدولها
عنوان و شماره | صفحه |
جدول۲-۱- وظایف سطوح کنترلی ۱۸
جدول۲-۲- فواید و معایب استفاده از مواد کامپوزیت ۲۴
جدول۲-۳- کاربرد مواد مرکب در هواپیماهای پیشرفته ۲۵
جدول۳-۱- مقادیر ضریب بار برای هواپیماهای مختلف ۳۰
جدول۳-۲- مقادیر نیروها و گشتاورها ۳۸
جدول ۳-۳- نیروهای وارد بر دم عمودی ۳۹
جدول۴-۱: نوع حرکت و مشخصههای پایداری برای مقادیر مختلف و ۵۹
جدول ۵-۱- مشخصات هندسی دم افقی طراحی شده ۷۲
جدول ۵-۲- مشخصات هندسی دم عمودی طراحی شده ۷۳
جدول۶-۱-مقادیر نیروها و گشتاورها ۸۲