پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه ها در مورد بررسی تاثیر روش ...
- استوار، نگار؛ غلام آزاد، سهیلا؛ مصرآبادی، جواد.(۱۳۹۱)، تاثیر گذارى آموزش به روشِ تقسیم بندى دانش آموزان به گروه هاى پیشرفت(STAD) بر شاخص هاى شناختى، فراشناختى و عاطفى، در یادگیرى درس ریاضى فصلنامه نوآورى هاى آموزشى. سال یازدهم، شماره ۴۱ صص۵۰-۲۹٫
- امیرخانی، اصغر.( ۱۳۹۲). شبیه سازی رایانه آموزشی و یادگیری. تهران: گهواره کتابیران.
- بابایی، محمود. (۱۳۸۹). مقدمه ای بر یادگیری الکترونیکی. تهران: پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران: چاپار.
- بازرگان، عباس؛ سرمد، زهره؛ حجازی، الهه. (۱۳۸۴). روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران: انتشارات آگاه.
- بدرخانی، نسرین.(۱۳۸۸). بررسی دیدگاه دبیران شهر شیراز در مورد تاثیر روش های نوین تدریس بر کیفیت فرایند تدریس در سال تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷٫ پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز.
- بدریان، عابد؛ هنرپرور، بهاره؛ ناصری آذر، اکبر(۱۳۸۹)، طراحی و اعتبار بخشی الگوی آموزشی زمینه – محور شیمی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات. فصلنامه نوآوری های آموزشی، شماره ۳۶،سال نهم، صص ۱۲۵-۱۰۱٫
- پریشانی، ندا؛ میر شاه جعفری، سید ابراهیم؛ عابدی، احمد (۱۳۹۰)، تأثیر آموزش فعال فناورانه (TEAL) در درس زیست شناسی بر انگیره ی تحصیلی دانش آموزان . مجله ی مطالعات آموزش و یادگیری دوره سوم شماره اول صص ۱۶-۱٫
- پریشانی، ندا. (۱۳۸۹). تأثیر آموزش فعال فناورانه (TEAL) در درس زیست شناسی بر انگیره ی تحصیلی دانش آموزان. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته برنامه ریزی آموزشی. دانشگاه اصفهان.
- جعفری لاهیجانی، زینب. (۱۳۸۹). بررسی تاثیر کتاب های الکترونیکی و چاپی بر میزان یادگیری و یادداری درس زبان انگلیسی. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی. دانشگاه علامه طباطبایی.
- جویس، بروس؛ ویل، مارشا. (۱۹۹۶). الگوهای جدید تدریس. ترجمه محمدرضا بهرنگی. (۱۳۷۸). تهران: انتشارات کمال تربیت.
- حسن بیگی، علی.(۱۳۸۲)، بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوم متوسطه، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی.
- حقانی، فریبا و معصومی رسول(۱۳۸۹)، مروری بر نظریه های یادگیری و کاربرد آ نها در آموزش پزشکی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی (ویژه نامه توسعه آموزش)، دوره ۱۰ شماره ۵ صص۱۱۹۷-۱۱۸۸٫
- خاکی، غلامرضا. (۱۳۸۳). روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی. تهران: انتشارات بازتاب.
- خالدی، شهناز و همکاران (۱۳۹۰)، «ﺗﺄﺛﯿﺮروش ﺗﺪرﯾﺲ ﺳﺨﻨﺮاﻧﯽ و ﺳﻪ روش ﺗﺮﮐﯿﺒﯽ ﻣﺸﺎرﮐﺘﯽ ﺑـﺮ ﻣﯿـﺰان ﯾـﺎدﮔﯿﺮی و ﯾـﺎدﮔﯿﺮی ﭘﺎﯾـﺪار داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﭘﺮﺳﺘﺎری در درس اﺻﻮل و ﻣﻬﺎرت ﻫﺎی ﺑﺎﻟﯿﻨﯽ ﭘﺮﺳﺘﺎری»، ﻓﺼﻠﻨﺎﻣﻪ دﻧﺎ- دوره ۵- ﺷﻤﺎره ۳ و۴(ﺷﻤﺎره ﭘﯽ در ﭘﯽ ۱۹و۲۰)، صص ۱۱-۱٫
- دلاور، علی. (۱۳۹۱). مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی. تهران: انتشارات رشد.
- ذوفن، شهناز. (۱۳۸۵). کاربرد فناوری های جدید در آموزش. تهران: انتشارات سمت.
- رضوی، عباس. (۱۳۸۳). چندرسانه ای ها و آموزش مفاهیم. پایـان نامـه کارشناسی ارشـد رشـته ی تکنولـوژی آموزشی. دانشگاه علامه طباطبائی
- رضوی، سید عباس. (۱۳۸۶). مباحث نوین در فناوری آموزشی. اهواز؛ دانشگاه شهید چمران.
-
-
- رئیس دانا، فرخ لقا (۱۳۸۱). فناوری آموزشی زمینه ای برای یادگیری متعهدانه. ارائه شده در همایش مهندسی اصلاحات در آموزش و پرورش.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
-
- زارعی زوارکی، اسماعیل(۱۳۸۷). سنجش و ارزشیابی یادگیری الکترونیکی. فصلنامه آموزش عالی. دوره جدید، سال اول، شماره سوم.(۱۳۸۷). صص ۸۸-۷۳٫
- زارعی زوارکی، اسماعیل؛ غریبی، فرزانه. (۱۳۹۱)،تاثیر آموزش چند رسانه ای بر میزان یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان دختر کم توان ذهنی پایه چهارم شهر اراک. فصلنامه روان شناسی افراد استثنایی، شماره ۵ ، سال ۲ صص ۱۹-۲٫
- زارعی زوارکی، اسماعیل. (۱۳۸۸). راهنمای عملی یادگیری و تدریس تلفیقی. تهران: علوم و فنون.
- رنجگری، علیرضا.(۱۳۷۷)، شبیهسازی ابزاری نیرومند برای تصمیمگیری. مجله روشن، شماره۴۷، ص۲۹٫
- سعید پور، مرضیه؛ طبسی، سیده زکیه. (۱۳۸۹)، آموزش ترکیبی؛ رهیافتی نوین جهت کاربست در آموزش الکترونیکی»، مجله افق توسعه آموزش پزشکی، دوره ۴ شماره ۱ صص ۶۳-۵۵٫
- سلیمانپور، جواد. (۱۳۸۴). مهارت های تدریس نوین. تهران: نشر احسن.
- سیف ، علی اکبر. (۱۳۷۰). روانشناسی پرورشی. تهران: نشر آگاه
- سیف ، علی اکبر. (۱۳۸۴). روانشناسی پرورشی. تهران: نشر آگاه.
- شریفی،اصغر؛ محمد داودی، امیر حسین؛ اسلامیه، فاطمه. (۱۳۹۱)، رابطه میزان استفاده از فن آوری های اطلاعات و ارتباطات با عملکرد دبیران در فرایند یاددهی و یادگیری. فصلنامه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، سال دوم، شماره چهارم، صص۱۶۷ -۱۴۵٫
- ﺷﻌﺒﺎﻧﯽ، حسن.(۱۳۸۴). ﻣﻬﺎرﺗﻬﺎی آﻣﻮزشی و پرورشی(روﺷﻬﺎ و ﻓﻨﻮن ﺗﺪرﯾﺲ). تهران: اﻧﺘﺸﺎرات ﺳﻤﺖ، ﭼﺎپ نوزدهم.
- شعبانی، حسن(۱۳۸۸). مهارت های آموزشی؛ روش ها و فنون تدریس. تهران: انتشارات سمت، چاپ سوم.
- ﺻﻔﻮی،امان االله. (۱۳۸۷). ﮐﻠﯿﺎت روش ﻫﺎ و ﻓﻨﻮن ﺗﺪرﯾﺲ. تهران: اﻧﺘﺸﺎرات ﻣﻌﺎﺻﺮ، ﭼﺎپ ﺳﯿﺰدﻫﻢ.
- عبداله زاده، علی اکبر. (۱۳۹۲)، مقایسه کارایی دوره یادگیری ترکیبی با دوره های یادگیری الکترونیکی و حضوری در درس ریاضی در میان دانش آموزان دختر و پسر سال اول دبیرستان شهرستان اردبیل. فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی، دوره ۹، شماره ۲، صص ۸۴-۶۵٫
- عطاران، محمد. (۱۳۸۷). جهانی شدن فن آوری اطلاعات(IT) و تعلیم و تربیت. تهران: مؤسسه فرهنگی و پژوهشی آفتاب مهر با همکاری انتشارات آیتا.
- عمادی، محمد. (۱۳۷۸). اصول ساخت نرم افزارهای چند رسانه ای. تهران: موسسه فرهنگی هنری دیباگران.
- عوض زاده، ایرج. (۱۳۸۴). تحلیل و ارزشیابی محتوای چند رسانه ای های آموزشی درس زبان انگلیسی پایه دوم راهنمایی براساس اصول طراحی چند رسانه ای مایر. پایان نامه کارشناسی ارشد.دانشگاه علامه طباطبایی.
- فردانش، هاشم. (۱۳۸۷). مبانی نظری تکنولوژی آموزشی.(چاپ پنجم). تهران: سمت.
- قورچیان نادر قلی.(۱۳۷۴). جزئیات روش های تدریس: چهارچوبی جامع برای تدریس حرفه- ای. تهران: انتشارات فراشناختی.
- صفاریان، سعید؛ فلاح، وحید؛ میرحسینی، سیدحمزه.(۱۳۸۹)، مقایسه تأثیر آموزش به کمک نرم افزارهای آموزشی و روش تدریس سنتی بر یادگیری درس ریاضی. فصلنامه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، سال اول، شماره ۲ صص۳۶-۲۱٫
- ظریف صنایعی، ناهید. (۱۳۹۰)، بررسی و مقایسه مکاتب یادگیری در طراحی دروس الکترونیکی. مجله مدیا، شماره ششم ، صص ۶۰-۵۱٫
- کدیور، پروین.( ۱۳۸۷ ). روانشناسی تربیتی. تهران :انتشارات سمت.
- کرمی گزافی، علیرضا؛ عابدینی، رحمن؛ ملک زاده، فاطمه.(۱۳۸۹)، بررسی تاثیر تدریس کاوشگری با بهره گرفتن از معلمان آموزش دیده بر یادگیری دانش آموزان سال سوم راهنمایی ناحیه ۲ کرج. چهاردهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران و چهارمین کنفرانس فیزیک وآزمایشگاه.
- کریمی، عبدالعظیم.(۱۳۸۳)، آموزش مانع خلاقیت. فصلنامه مدیریت در آموزش و پرورش، دوره ۲ شماره ۳ ص ۶۰٫
- کی نژاد، حسن.( ۱۳۸۷ ). سیستم های چند رسانه ای به عنوان ابزار تکنولوژی آموزشی، دومین همایش بررسی و تحلیل آموزش های کاربردی، صص ۱۰ و ۱۱ .
- گانیه، رابرت میلز. شرایط یادگیری و نظریه آموزشی. جعفر نجفی زند(۱۳۷۳). تهران: انتشارات رشد، چاپ اول.
- گل افروز شهری، هادی؛ خاقانی زاده، مرتضی(۱۳۸۸)، آشنایی با روش تدریس سخنرانی. مجله راهبرد های آموزشی، دوره ۲، شماره ۴ صص ۱۶۱-۱۶۶٫